tirsdag den 27. oktober 2009

Lidt af hvert

Så fik vi også prøvet at have førstehjælp i 5 timer i træk. Det var dog begrænset hvor meget vi lærte, da underviseren havde en tendens til at ryge ud på et sidespor ved enhver lejlighed. Men det var ganske underholdende med en masse historier fra det det virkelige liv.

Da vi hvade fået fri, var vi et par stykker som kørte ned til gågaden i Frederikshavn. Den er overraskende nok, udstyret med masser a butikker i alle genrer. Det er langt over hvad jeg havde forestillet mig. Thomas og jeg udnyttede turen til at blive klippet hos den lokale herrefrisør. 110 kr. for en klipning er fantastisk billigt i forhold til de 200+ jeg normalt giver i Fjerritslev. Så nu er frisuren blevet kort.
Vi fik også provianteret med både nachos og sodavand, før vi vendte snuden hjemad. Og til min ærgelse, fandt vi en pakke "Jødekager" i småkageudgave som vi straks købte med hjem til Larsen. Ekspedienten var dog enig med mig i at det overhovedet ikke var rigtige jødekager ;-)

Desuden har jeg fundet ud af at jeg allerede har forlænget weekend i denne uge fordi det er den sidste weekend i måneden. Derfor for jeg fri allerede på torsdag. Det er jo altid rart.

Ingen kommentarer: